lørdag 28. mars 2015

Ved mitt kjøkkenbord.....

Den største bonusen ved min jobb er at jeg kommer i kontakt med utrolig mye flotte mennesker.
Mennesker som jeg lærer å kjenne på godt og vondt gjennom nært samarbeid og til tider veldig nære samtaler.

I dag hadde jeg gleden av å få besøk av et veldig spesiellt par.
Spesielle på mange måter, det er så mye med deres måte å være i verden på som gjør inntrykk på meg.
Men samtalen rundt kjøkkenbordet akkurat i dag tok en uventet vending.

Vi snakket om planer, utfordringer og motgang som vi alle kjenner på til tider...men på et vis gled samtalen over i hva som tidligere har fungert...og da snakker vi fungert VELDIG bra.

Det som skjedde når vi begynte å nøste og snakke om tidligere suksesser var ganske enkelt fantastisk å få være vitne til.
Kroppsspråk, stemmeleie, holdning og ansiktsutrykk forandret seg totalt... plutselig kom det en strøm av historier hvor den ene tok den andre.

Fantastisk...og det mest morsomme var jo at de selv hadde glemt noen av disse historiene selv også.

Resultatet ble en ny vri, personlig preg, kreativitet og to hoder som begynte å fokusere på hva de KAN!

For en kraft det er i tanker og selvsnakk...og tusen takk for at jeg fikk være til stede i akkurat denne endringen!

Jeg gleder meg til å se hva som ligger i den videre veien når alle ubrukte (på lenge) resursser kommer frem i dagslyset og bevisstheten!

You ROCK Karin & Knut!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)