torsdag 26. mars 2015

Dette ble faktisk veldig fint synes jeg.....

Husker du at jeg skrev tidligere om min tvil vedr den røde tapeten på soverommet som er satt istand her på Nystuga?

Den er både rød, gull og ganske mektig og jeg må ærlig innrømme at jeg et øyeblikk var VELDIG i tvil om mine evner når det kom til interiør, farger og stil.

Men PUH!

Nå puster jeg lettet ut, for dette ble faktisk VELDIG bra.
Hva synes du?



Kraftig tapet i rødt og gull, de brede takplankene fulle av merker og hakk er malt med blank hvit maling.



Sengegavlene ble kjøpt på finn.no for en symbolsk sum for flere mnd siden, de var kjøpt i en auksjonforhandler, men pga skilsmisse måtte de vekk... synd, men bra for meg.

Denne kommoden fant vi på låven, den passet perfekt inn i dette rommet med denne gamle stilen.

Vi tar det vi har.... sengeteppene er gardiner som tidligere har vært brukt i spisestue. Gylne og mørkerøde.



Jeg synes disse gavlene er så flotte at de fortjener et nærbilde.

Gammel messing fra Fretex er tidsriktig, både lysestaker, lysslukker og ramme.

Og du... ja det er en liten ting til... som faktisk var veldig morro.
Jeg har blitt akseptert på listen over Norske Interiørbloggere og du finner bloggen under Husbygging.
Stas for meg ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)