tirsdag 17. mars 2015

Låvene saker...... evig optimist....

Tenkte jeg skulle vise deg litt av den "not nice" delen av å kjøpe en gammel gård full av ting og tang.
Vi visste jo at vi ville overta endel ting...legg merke til at jeg ikke bruker ordet skrot.

Fordi jeg virkelig mener at "One mans trash, is an other mans treassure".. men helt ærlig.. etter å ha luket ut endel" treassure"..ble det faktisk ganske mye "trash" tilovers ;-)





En hel låve faktisk.... ja som du skjønner har vi hatt litt å henge fingrene i. 
Men med skaperglede og arbeidslyst er det utrolig hva vi får til.

He.he... det var engang en bekjent som beskrev en gründer som en som så det som var usynelig for folk flest... ja, jeg tror nok vi har bevist den siden av oss her.
Vi ser nemlig i våre tanker det ferdige resultatet ;-)







 Her ser du stallen ferdig "møkket" og spylt med høytrykkspyler. Snart blir den malt og satt istand til å passe våre planer.... følg med ;-)



Og for en gave å få hjelp av en god nabo med traktor, alt dette gikk SÅ mye fortere med denne hjelpen. Takk til Georg Crawford som brukte en hel dag sammen med oss ;-)



Så til slutt et lite glimt av låveveggen som har fått en bitteliten/stor makeover...omg... dører snekret igjen, planker festet og kledd på... DA var det godt at Knut Guldbrandsen kom en tur ;-)

Denne veggen har nå et påbegynt drivhus....ja som du skjønner går det for seg både ute og inne om dagen.... men det er jo LÅVENDE saker da.

Takk for at du følger meg og takk for alle hyggelige kommentarer ;-)


1 kommentar:

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)