søndag 9. november 2014

En liten titt i historieboken

Jeg viste deg et utdarg av prosessen med glassverandaen for litt siden...og for deg som ikke har sett det kan du finne det her
Her delte jeg bilde av de flotte gamle sofabenkene som har tilhørt huset og familiene som har bodd her i mange generasjoner.

I dag fant jeg en side med flere bilder fra liver her på Nystuga i Ulvshuvdane og du kan se bildene du også om du klikker her. Siden tilhører Hemgårdsforeningen og det er jo utrolig morsom å se bilder og få ennå mer informasjon om livene som er levet her gjennom snart 170 år.


Her er det tatt familiebilde med barna sittende i en av de flotte benkene ;-)

Og her ser du benken stående i vår glassveranda.. det er 2 stk. en på hver side i glassverandaen.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)