onsdag 26. mars 2014

Jeg fjernstyrer og blogger... Jørn jobber og fotograferer.

Jeg skulle så inderlig gjerne vært i huset og på gården hele tiden.
Men det er det desverre ikke tid til akkurat nå.
Vi har 2 gutter som er på vei til å flytte for seg selv og jeg setter pris på å få være rundt dem også nå.
Men jeg føler meg litt som en "seigmann" som strekkes i alle retninger.
Jeg har hodet og drømmene mine i Ulvshuvdane, fokuset mitt på mine arbeidsoppgaver med vårt firma og handlingene mine hos gutta som er på full fart ut i egne liv.
Men jeg vet det er en overgang og jeg er utrolig takknemlig for jobben Jørn gjør med huset.
I dag deler jeg noen bilder av et gjesterom som han har startet med... ja ja ... blir ikke arbeidsledig med det første ;-)
Her er utgangspunktet....

Har du sett hva som var under... ubeskrivelig vakkert, men desverre heller ikke mulig å bevare...

Det pusses, sparkles...og pusses litt til..

Grunning,pussing...og MYE støv.




Jeg lover å legge ut bilder av resultatet så snart det er ferdig... her gjelder det å holde målet klart for seg <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)