søndag 9. februar 2014

Det vanskelige valget.... riktig tapet

Hodet mitt spinner... denne drømmen ble så brått virkelig og plutselig skal jeg velge blandt alt jeg har gått å tenkt på og drømt om i årevis.
Å drømme er deilig... da er det rom for absolutt ALT, men når det er virkelig må valgene tas.
Jeg har lest tapetbøker fra perm til perm og forsøker så godt jeg kan å få rommene til å henge sammen på best tenkelige måte.

I gangen finnes det noen søyler som er mali i marmorteknikk og er opprinnelige. De vil vi ikke forandre på så fargen gir seg selv.

Spisestuen har vi bestemt oss for å holde i en grå-grønn fagre, tapeten fant jeg som en del av et restparti og det var akkurat ikke nok...
Da gjelder det å tenke kreativt og jeg bestemte meg for en kontrastvegg.

Valget falt på den vakre Falsterbo tapeten fra Boråstapeter.


Jeg tror den blir vakker til det dusgrøne rommet ellers.

Biblioteket ligger mellom spisestuen og finstuen og vi falt så inderlig for denne vakre tapeten at vi tapetserer rommet med den, bare i en annen farge.
Finstuen er grå og spisestuer grågrønn...og denne lyse varianten har både det grå og det grågrønne.
Det blir spennende å finne tekstiler som lager karakter på rommet.


Jeg lover å legge ut bilder når veggene er tapetsert.... og jeg gleder meg til å både se det og dele det.

Ha en fortsatt fin morsdag <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)