søndag 12. april 2015

Det var utenkelig at noen kunne gjøre dette!

Jeg er egentlig ganske stum..... ikke ofte jeg blir det men i dag mistet jeg egentlig litt "munn og mæle"

I dag har det vært en av de dagene da jeg har satt på meg "byskoa", tatt frem mascaraen og stått på scenen under et seminar.
Jeg "digger" jo å være sammen med mennesker som er blide, hyggelige og positive... da lever jeg virkelig.

Men så i dag hendte det noe veldig uventet...men VELDIG hyggelig <3

En hyggelig dame kom bort til meg å fortalte at et webmateriale jeg hadde delt med henne for en tid tilbake hadde hatt stor betydning for henne og vært til stor nytte i hennes arbeide.

Det var jo superhyggelig å høre, og jeg var glad jeg hadde hjulpet henne med å dele.

Men så sier hun: " Jeg følger bloggen din, og jeg var inne i en butikk og fant dette" Jeg tenkte på deg og ville gjerne gi deg denne gaven.

I esken, sirlig pakket inn i silkepapir lå dette vakre kaffeserviset som passer HELT perfekt på kjøkkenet i Nystuga!

Jeg kan ikke huske sist noen gjorde en slik ting for meg, og jeg kan ikke hjelpe for at det faktisk kom et par tårer.





Etter litt detektivarbeide fikk jeg tak i denne flotte damens fulle navn, og jeg vil bare si TUSEN, TUSEN, TUSEN takk Anne Ørbeck, dette satt jeg umåtelig stor pris på!

Jeg kommer til å tenke på deg hver gang jeg bruker serviset...altså hver eneste dag <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)