onsdag 18. mars 2015

JAAA..... nå blir det drivhus på Nystuga!

Denne eiendommen inspirerer til kreativitet og spennende planer.
I går viste jeg deg litt av arbeidet som er gjort inne i låven og litt om den ene låveveggen som er blitt reparert.

Nå er det jo son at jeg er gift med selveste Handy-Mann.no og det forundrer meg til stadighet hvordan han planlegger og SER løsninger. Løsningen ikke jeg har vært i nærheten av å tenke på engang.

Som dette med plasseringen av drivhuset....
Helt ærlig så var dette for meg en del av eiendommen som jeg ikke likte så godt engang.




Men med Jørns planlegging blir dette en FANTASTISK plass.
Så da kan vi hente egg og urter og grønnsaker på samme sted <3

Drivhuset blir plassert ved siden av hønsehuset som skal få ny panel og hønsegård.. perfekt.
Låveveggen skal males med den tradisjonelle røde fargen og drivhuset blir hvitt.





Her blir det plass til en utrolig flott bålplass også... ja det var dette med å "se" det usynlige da.
Men om du har gode drivhusideer eller bilder tas de imot med takk ;-)




1 kommentar:

  1. Dette blir HELT perfekt Kari. Dere er kjempeflinke og det er INGEN som ligger på latsiden ihvertfall.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)