lørdag 15. mars 2014

Soverom... dette blir jeg fornøyd med!

Det er mange ting som må gjøres, og mange ting som vi skal ta stilling til.
Tapeter, farger, lister osv er bare noen av dem.

Nå er det soverommet vårt som har blitt satt i stand.

Når vi flyttet fra huset i Buskogen og til småbruket vi har leid et år var det mye som ble pakket vekk da huset vi bor i nå er mye mindre og mye av våre møbler ikke passet her.

Det er utrolig deilig å pakke ut igjen alle de tingene som jeg var så utrolig glad i.
Derfor har vi valgt nesten de samme fargene og materialene for dette rommet som vi hadde i Buskogen.
Jeg kjenner at det er så riktig og jeg er skikkelig hjemme i både farger og form ;-)

Men veien frem... ja den var ganske lang.
Titt på bildene under for å se all jobben Jørn har lagt ned her.

Når møbler, lamper, tepper og gardiner kommer på plass lover jeg å legge ut nye bilder.







Rommet som er ganske stort..23 m2 ble tidligere brukt som syrom





Det er utrolig spennende å se hva "nye" overflater skjuler.

Her rulles det ut papp før det legges nytt deilig tregulv...så godt å få vekk linoleumen.

Så endelig... tapetsert, nymalt, nye lister, gulv og ny dør ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)