onsdag 4. februar 2015

Bittelitt mer kjøkkenprat!

Hei..bare en kort inpå kjøkken sak fra meg i dag.
I dete gamle huset mitt er det liksom bare et must at alt må ha litt historie....og det gjelder jo selvfølgelig også servicet vårt.
For noen uker siden fant jeg 4 middagstallerkener i en bruktbutikk i Arvika og falt pladask.

Jeg synes jo det var fryktelig synd at det bare var 4, men trøstet meg med at det var nok i hverdagen og tok de lykkelig med meg hjem.

Men i går.... vet du hva.. jeg var innom FRETEX i Fredrikstad...og DER sto det 8 helt like tallerkener.
Snakk om å bli "bønnhørt" ;-)
De ble mine og nå er det komplett med 12...JIPPI!!


Og så må jeg bare dele et bilde av katten min Oscar også ;-)



Fortsatt fin onsdag og

Smil fra Kari ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)