søndag 19. oktober 2014

Det ble stille på meg i ca 6 mnd.

Hei dere,
Etter å ha startet friskt med blogging om reisen i drømmehuset ble det brått stille på meg.
Noen har spurt om det er noe galt, andre har lurt på om vi ikke fant drømmen likevel... men joda.
Drømmer har vi funnet og det er ikke noe galt ;-)

Greia er egentlig bare at jeg lot meg påvirke av noe jeg ikke burde bli påvirket av... så jeg sluttet å dele.
Dumt, jepp.. det er jeg enig i, men nå er jeg tilbake på bloggen og kommer til å legge inn et innlegg eller to i uken ;-)
Så om du har lyst til å følge meg er det superhyggelig.

Selvfølgelig har det skjedd en hel del i disse 6 mnd og jeg kan bare ikke fortelle alt på en gang.

Men jeg har veldig lyst til å dele et lite glimt av glassverandaen som er husets hovedinngang.
I neste innlegg skal du få se mer om veien frem dit.

Vi snakkes ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du gjerne legge igjen en kommentar, et tips eller annen informasjon relatert til innleggene mine.
Jeg gleder meg til å lese hva du synes.
Smil Kari ;-)